Lukuvuonna 2019 – 2020 Klassikassa järjestettiin tiimijakso, jossa olivat mukana kaikki ensimmäisen opintovuoden opiskelijat. Tiimijaksossa oppiaineiden sisällöt oli integroitu toisiinsa. Tiimijakso järjestettiin Klassikassa kolmatta kertaa – teemana tällä kertaa olivat arjen (super)sankarit. Mukana oli kaksi erilaista oppiainekokonaisuutta: HYPER (äidinkieli, yhteiskuntaoppi, englanti ja opo/opo-tvt) ja SUPER (äidinkieli, maantiede, musiikki ja opo/opo-tvt). 

Opiskelijat jaettiin toisen jakson ajaksi 4–5 opiskelijan tiimeihin, joissa työskenneltiin koko jakson ajan. Jakson alussa tiimit keksivät itselleen nimen, moton ja tiimin yhteiset säännöt, joita tiimityöskentelyssä noudatettiin.

Jokainen viikko alkoi opetunneilla, joilla opiskeltiin jokaisen oppiaineen sisältöjä opettajajohtoisesti. Loppuviikko työskenneltiin viikkotehtävän parissa. Viikkotehtäviä olivat mm. ammattialan esittely ja uutisvideoiden suunnittelu, kuvaus ja editointi.

Tiimijakso oli myös opettajille tiimityötä. Jakson suunnittelu ja viikkotehtävien ideointi aloitettiin jo edellisenä keväänä 2019. Opettajatkin olivat siis uuden äärellä: kuinka opettaa oman oppiaineen kurssin sisällöt yhdessä toisten opettajien kanssa toisten oppiaineiden sisältöihin linkitettyinä? Tiimijakso siis  vaatii opettajiltakin heittäytymistä – heittäydy katsomaan video: